حضور مردم در انتخابات تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 191
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
حضور مردم در انتخابات تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های شهدا بود.

خبرگزاری فارس: حضور مردم در انتخابات تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی در مراسم تقدیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مردم زنجان، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند اظهار کرد: مردم زنجان و طارم  با حضور و مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رای برگ زرین و درخشانی در تاریخ استان زنجان رقم زدند.

وی با بیان اینکه افتخار آفرینی مردم زنجان و طارم در تاریخ استان ثبت و ضبط شد، افزود: باید این حضور حماسی را به مردم و مقام معظم رهبری تبریک گفت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برندگان واقعی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم هستند، افزود: باید قدر ملتی که حماسه‌ای دیگر را در تاریخ کشور ثبت کردند، دانست.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های شهدا است، تصریح کرد: باید یاد و خاطره شهیدان را همیشه گرامیداشت.

 




:: برچسب‌ها: حضور مردم در انتخابات تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا بود ,



مطالب مرتبط با این پست
.